Tuesday, April 26, 2011

tuesday blues

salam.

sudah lama tak buat entri normal. asyik buat laporan harian je kan. dah la tak best mana pon.HAHA aku rasa aku macam syok sendiri saje KUANGKUANG. rasanya benda yang aku buat setiap hari selama 9 hari bercuti ni adalah benda yang sama saje. oh, sangat berharap rutin takkan berulang selama 5 bulan!

berbalik kepada tajuk di atas, sebenarnya sampai sekarang aku kurang jelas dengan maksud "blues" tu. dan aku just anggap maksud dia ala ala kejiwangan gitu. so, tuesday blues bermaksud " kejiwangan selasa"?

watever lah. yang pasti orang selalu cakap "monday blues". so, mahu buat sedikit kelainan dengan mencakap "tuesday blues". hidup ni kena sentiasa cuba sesuatu yang baru eceyh.

ok, kejiwangan hari ni ada kaitan dengan mereka- kawan kawan baik yang sentiasa bersama di kala susah dan senang.



missing these moments so much!! ;'(
 

my dear girl friends;

although i have made new friends in this journey of life; many new best friends actually, and they are so nice to me.

but u should know this; wherever u are, my eyes will always see you , my ears will always hear u , and my heart will always for u, even a great distance has separated us.

this is because u have owned a place somewhere in my heart, it will always be, and nothing can change that.

with love,
fanafanny





p/s: really can't wait to see u guys!

No comments: