Monday, May 2, 2011

Quickies #12


DAY 12

(29/4/2011)



salam.



Basically today I do nothing. Bangun pagi macam biasa. Even though yang lain lain ada je kat rumah, tapi izzuddin dan mama still demand aku untuk bangun pagi temankan si budak kecil.ECEYH. sedangkan liatnya nak bangun wehhhhhh… hanim sodap lah dapat tidur lama, considering dia telah melalui satu journey yang jauh untuk pulang ke rumah . HEH. So, bangun temankan budak kecik tu breakfast dan tengok tv tapi end up tv tengok aku. Itu perkara biasa dan tidak luar biasa sama skali. HAHAH.



Tengah hari,lunch macam biasa. Hari ni super excited bukak tv tengah hari(nak jugak mention sedangkan memang dah terbukak HEH over lah kau) sebab nak tengok royal wedding yang dikatakan Wedding of the Century. Berpeluh  tengok wedding dress Kate pakai. giler gojes! Aku suka giler sebab wedding dress tu not too sexy, tapi masih lagi menawan. simple.Dan tidaklah over walaupun itu adalah royal wedding weh! Serius aku tabik sprrinnnggg dekat beliau!


auwwww..menarik hati 



 ♥ her wedding dress!
source: mr google
                                                     
 Bernasib baik aku tak patah hati seperti wanita wanita di luar sana sebab aku minat Prince Henry lagi. HAHA. Cuma jeles dengan wedding dress itu saje! Gojes! Gojes! Gojes!

Bosan melihat wedding ceremony yang giler panjang ditambah dengan muzik muzik yang aku rasa kurang baik untuk mendengar, maka aku pon sambung laptop ke tv dan bukak cerita Kal Ho Naa Ho. HA! Ambik kau! Apa kes bukak cerita sedih di hari bahagia orang lain? Lantaklah kan. Yang pasti permintaan ramai terhadap cerita ni.



Sobs sobs sobs tengok cerita ni, bukak balik wedding tadi, so just tonton sampai habis. Part favourite dah berlalu, maka aku macam tak semangat sangatlah nak tengok part wedding ni yang akhir akhir tu.

Malam, macam biasa punya rutin. Tonton tv. Pak njang datang rumah, dia suggest aku buat online bisnes yang tengah hot sekarang. Kena fikir dulu.


 


 


 


 

p/s: aku rasa tak habis habis lagi aku fikir semua benda aku patut fikir dari dulu sampai sekarang.

  

No comments: