Friday, July 23, 2010

~GASS??~

salam. hehe..arini,berehat jer dalam bilik sebab kaki agak sakit gara2 berjalan jauh dari KOS sampai le ke mahallah.huishhh...jauh giler kot!!nasib baik la berjalan beramai2,so tak le rase sangat kejauhan tu,tapi bile da sampai baru le kaki ni rase sakit2..haishh..stamina yang sangat low!!eh,ade kena mengena ke stamina and kesakitan kaki??huhu.. wat gapo ler mu gi KOS tu semalam ye??hahaha..ok,saye memang sangat tak pandai berbahase kelantan nih.faham pon idak,nak berspeaking pulak yer fana??haha..actually,semalam ade event yang nak kenalkan all the line-up kat kitorang and nak me-welcome-kan kitorang dalam KOS ni.. *eceyh..what a nice word fana.. =)



pic credits to : sciencess-iium

well,event ni dipanggil GASS 10.mule2 aku terfikir jugak,gass??gas memasak ke?gas asli ke??haha..then,baru taw GASS 10 tu stands for Gathering of Science Students 2010.ooo...baru ler aku faham.so,kawan2 lepas ni bile sebut jer gass,bukan la gas memasak atau gas asli seperti yang aku bayangkan before ni ye!!

like usual,formal event ceni of koz ler stat ngan ol the boring2 thingy cam speech2 tu kan..da la kitorang kena duduk depannnnnn skali!!huisshh..berpinar2 mata aku sebab kena duduk depan.hah!!ape kaitan mata dan duduk depan pulak??ish2..bukankah lebih afdhal duduk di depan..chewah!!

ol the multimedia presentations pon interesting.i like!!buat aku terpegun skejap..perrgghhh!!kire hebat ler diorang bole buat aku amaze sampai camtu..haha


diorang introduce line up.ok2~ak tak kenal pon diorang nih as most of them dah 3rd and 4th year.sorang jer la aku macam taw pon iaitu incik presi
dent coz dy penah masuk klas aku untuk promot event ni and for your info,dalam KOS,kat mane2 jer u can see his photo.hahaha..ok,i lie..kat board je kot stakat ni yang aku nampak foto dy..hehe

pastu,ade prize giving ceremony untuk quizzes winners yang dah dijalankan sepanjang diorang promot event ni.well,aku tak join pon coz aku pon tak taw ade kuiz2 ni.abes klas jer trus fikir nak kuar cepat kejar bas.kalau tak,bejalan kaki la ko balik ke mahallah tu sebab lecturer2 sumenye suke abeskan klas on time.


performance pon best.pasal palestine yang membuatkan buat aku insaf even ol the actors hahahaha giler klakar.then,lucky draw.of koz ler sume berharap diri memasing bertuah kan?but not me la..aku tak kesah pon dapat ke tak.menten cun sudah.eceyhhh..jibah ler yang paling sedey sebab tak dapat.hehe..takpe2,nanti aku buat lucky draw kat dalam bilik okiess??cakap jer nak hadiah pe,aku tolong tunjukkan tempat nak beli but pliz use your own money..kekeke


performance from acoustic team sesungguhnye bagi aku paling mencabar untuk diorang!!hahaha..ape tak nye,cian kat singer dy tu.terlupe lirik and suare tak sampai..haishh..klakar giler!!well,the performance siyesly sangat happening!!kecoh giler satu audi tu..nyanyi lagu miley cyrus-the climb plak,lagi ler menyengat.yang paling klakar,dua orang yang kat tepi tu as co-bassists kot tak tolong pon cover bile kawan diorang lupe lirik..membiarkan the singer terkial2..


then,sharing moments with the seniors ikut course.ok la..dengar diorang cite pasal course biotech ni.hrmm..interesting!!buat aku tak nyesal amik kos ni.banyak gak info yang aku dapat semalam.even tak de soalan nak tanye smlam coz otak2 tetibe blank.hahaha..tapi,still konfius fenin2 lalat nak amik concentration ape.ye la..marine cakap best,food pon cakap best,environment pon cakap best.of koz ler diorang cakap best coz bende tu diorang suke..ye tak?aku pon terfikir,ape yang aku suke ye??hrrmm..tak pe2,take your time,lambat lagi nak pilih..hehehe..siyesly klakar bile memasing promot concentration sniri.ade ke patut cakap sape amik food ni keje buat tapai jer?haha..maksudnye,tak de diorang ni,tak de la tapai kan?abes la orang2 yang suke makan tapai..ok2,ngarut sudah..


siap dapat tips2 pasal lecturer kat sini yang sememangnye ade macam2 style..stylo kot uia nih!!fuh2..puji2 jangan tak puji!!well,berkaitan ngan jangan jadik committee lagik mase 1st year ni,aku sememangnye sangat menyokong pendapat tu!!!enjoy2 ler dulu sume events kat sini kan,nanti nak mintak post program manager pon tak pe..ceyhh..layakkah aku??muahahaha

pas da abes,terus kuar ngan niat konon2 nak kejar bas la kan.alih2 tak de bas pon.yang ade pon bas brader nak bawak diorang balik IM2.so,terpakse le strain kaki jalan lebih sket.tapi enjoy jugak jalan malam2 beramai2 ni.siap bole bergambar lagi.bising2,jalan2,baru prasan dah sampai.dah masuk bilik,baru terasa sakit kaki.so,rehat2 dalam bilik dan jangan OUTING ye fana!!hahaha..ye la tu..



~the night walkers..~
mata ultottgirl dian yang ade laser telah membantu menerangi jalan yang kelam dan suram..=P


p/s: to incik2 and cik2 committees, if u ol read this entry, jgn rase bersalah yer..hikhikhik..
=)

No comments: