Monday, February 7, 2011

reaksi

salam.

macam macam yang mahu di ramble kan hari ni.sangat banyak benda yang sedang berkejaran dalam otak. sungguh banyak sampai tak tahu nak tulis yang mana satu.

reaksi pertama: gembira

yeay!!telah berjaya memberi hadiah yang dibeli sebelum cuti midterm yang lepas kepada penerima yang sepatutnya.HAHA.bersempena besday beliau yang tak lama lagi.hadiah dapat dulu.oh,sungguh bertuah orang itu!sapekah?sapekah? oh jangan risau sebab beliau memang insan yang spesel dalam hidup aku. sangat sangat spesel! tak lain tak bukan jengjengjeng



my beloved daddy =)


oooyeeaahh!! mesti korang semua macam

"lerr...ayah je pon.."

hei!!tak baik tahu!!

sangat gembira especially bila melihat beliau juga gembira menerimanya.sebelum ni masa zaman budak budak hingusan bagi hadiah ape je kan.well zaman tak berfulus lagi.

tapi bagi ape ape pon tak pe asalkan niat tu ikhlas.betul tak?the thought is what it counts right?

oh ya, i gave a wallet to my daddy and a green t-shirt to our little boy.he really looks nice in that shirt.ohoiiii dah makin hensem adik along ni! lagipun dia memang dah lama nak t-shirt hijau nih.so,dream comes true la nih!

reaksi kedua : kecewa

ok,mari kita bercerita tentang exam pula. pagi tadi exam biochemistry. 125 mcqs plus 2 essays in 1 hour.for the 1st time in my life i have to answer such a lot of questions! and i'm pretty sure that even u never heard about this. if u did,please let me know. nanti aku boleh tolong promote korang masuk dalm world record.HAHA.

oh yeah soalan memanglah tak sesusah mana(eceyh) tapi nak menulis jawapan tu dan nak menghitamkan ruangan TRUE and FALSE tu boleh membuatkan aku meroyan sekejap tadi. essay apatah lagi,i've said goodbye awal awal as aku memang merepek je tadi.nasib baiklah aku tak tulis je cerita pasal wedding yang aku pergi semalam.pfttt

and now, rasa agak terkilan sebab tak boleh jawab soalan essay tadi sedangkan soalan seriously simple tapi macam aku cakap tadi nak jawab tu mak ai perah otak sampai kering tak perlu spin dengan washing machine pon still jawapan tak keluar lagi. too many things to be remembered sampaikan dah tak tahu nak tulis yang mana satu.confused!dissapointed

i guess semua orang mesti pernah rasa macam ni kan? and now i'm hoping for the miracle to happen.

oh seriously aku tak suka exam betul betul lepas cuti. sebab macam dah tahu prestasi akan menjadi sangat tidak memberangsangkan!!

sekarang kena usaha lebih untuk calculus pulak.yang dah lepas biarlah lepas, ye tak?

yoshhh!! mari maju selangkah ke hadapan!!spirit

No comments: