Thursday, February 17, 2011

lagi lagi penerbang beterbangan

salam.

tajuk hari ini - lagi lagi penerbang beterbangan?apakah?ZZZZZzzzzz

sila abaikan tajuk.mungkin tak berkaitan.mungkin juga berkaitan.mungkin berkaitan sedikit dengan kata akar iaitu "terbang".terpulanglah nak kaitkan atau tidak.tiada paksaan.

actually,a short update yang ditujukan untuk kawan aku.

bulan nih memang bulan orang nak terbang ke sana sini.baru je 2 hari yang lepas 2 orang kawan aku dah terbang ke New Zealand,esok ada sorang lagi nak terbang ke Sydeny, Australia.kawan sekolah menengah rendah.

oho seronok okey dengar orang orang berterbangan(?) nih.tumpang gembira untuk mereka.:Sokong:(

dulu dulu masa sekolah aku tak kawan pon dengan dia nih sebab dia pon tak kawan dengan aku,so masing masing tak berkawan,maka tak jadilah kawan.

haha.merepek.

one thing yang aku agak kagum dengan dia, dia berjaya mengurangkan berat badan berpuluh puluh kilo.dulu dia chubby.tapi sekarang he's like somebody else kot!even aku pon tak kenal dia awal awal tu.serius kagum gile!:Kagum:(

and he's brilliant.

memang dah jadi kebiasaan aku sebelum diorang terbang nih aku akan call dulu sebab kononnya nak bagi peringatan

" tolong lah ye jangan lupa kat aku dan juga souvenir aku"

haha gilo tak malu ah!

tapi kan bila lagi nak mintak souvenir bagai.takkan dah balik malaysia baru nak beli souvenir kan?tak thrill ah camtu brader!

ok,kawan aku yang nak fly esok nih ialah sorang student engineering.pergh pergh mesti mantap math ah dia ni!

paling aku kagum dia suka berfikir di luar alamkotak. kira matang lah sikit pemikiran dia ni.kalau nak banding dengan aku yang still suka tengok cartoon dan anime kan...

dan dia juga seorang pemberi semangat yang baik.thanks kawan!

aku baru je call dia tadi:

" weh,nak souvenir ke?aku ok je tak kisah kalau nak post "

" betol ke?betol ni? kawan kawan aku yang lain tak pernah pon bagi souvenir apa apa.sedih betol."

haha buat ayat sedih pasal souvenir je kot!

" aku tak kisah.ala,berapa sangat habis kalau beli pon, lagipon elaun dapat banyak.."

"hahaha..betol nih?betol nih? ok,aku nak.haha.nak jugak eksyen dapat parcel dari aussie nih.."

"ok, tak kisah.inbox aku alamat nanti."

" aku nak minimum dua!hahaha"

"ok!boleh!"

HAHA.mintak minimum dua serius demand gile.muka bercahaya je.ok,macam dah dapat nak bercahaya bagai.tapi,tak naklah overjoy,nanti tak dapat berdendam pulak.

woaahh!!gila ah berdendam!souvenir je kot fana!!kekekeke :please:


so,to encik din:

all the best okey!belajar rajin rajin bagi dapat 1st class degree(sebab dia cakap kalau dapat 1st class degree baru nak kawin serius buang tabiat HAHA) insyaallah bakal engineer tersohor!lepas tu tolong majukan lagi Kulim bandar metropolitan tu okey!oh yeah,perkara paling penting silalah pos souvenir dekat aku.fedex atau citylink,aku tak kisah.semuanya acceptable.haha
gambatte ne!







ok,dah dapat ramai pendorong semangat nak pergi overseas.ke nak kena cukup 1000 beru cukup syarat?HAHA.melampau.demand tinggi.banyak pendorong tak study jugak buat apa kan.




yosh!mari study!nak pergi overseas jugak! =)

No comments: