Friday, December 3, 2010

LamA BeToL tAk KenA TAG k0T!!



salam.

hai all!kali ni entri yag berbau wangitag.ade ke ayat macam ni?haha.abaikan.
terasa semangat nak publish entri tag yang dah berminggu dalam draf lepas tengok result tadi.ok,pasal result lain kali cerita.


miss rara,aku kidnep ni sebab malas nak buat =)


oklah,terus jawab tag je lah.

15 things about me.(sila sebut ala ala lagu miley cyrus 7 things i hate about you ok).haha.
blogger-emoticon.blogspot.com

  1. saya seorang Muslim.
  2. saya seorang perempuan.
  3. saya seorang student.
  4. saya seorang kakak.
  5. saya anak sulung.
  6. saya sayang famili saya sangat2!
  7. saya sangat suka makan,tido,tengok tv,dan online
  8. saya obses dengan drama and movie jepun,korea dan hong kong!
  9. saya sanggup download banyak banyak even internet lembab semata mata nak nak mengelakkan buffering yang jauh lebih lama.
  10. saya seorang shopaholic walaupun saya tak tahu ape yang saya beli setiap kali shopping.tak pernah perasan kewujudan barang barang tersebut.
  11. saya sayang kawan kawan saya sangat sangat,termasuk orang yang suruh buat tag ni!
  12. saya juga fanatik dengan stephen chow.he's fabulous and marvellous!
  13. saya sangat tak suka basuh baju dengan tangan sebab buang masa,unless baju tu memang kena basuh tangan.baik pakai mesin basuh,jangan sia siakan kemudahan yang ade-itu trademark saya.
  14. saya bukanlah seorang fashionista,sebab saya tak kisah sangat pasal fashion ni.just pakai ape yang mampu dibeli dan selesa.
  15. saya suka observe orang,tapi terasa malu bila diobserve oleh orang lain.haha.


dah habis.penat taip
phew and i know it's boring.haha


dan sekarang saya nak tag :
  1. sesape
  2. je
  3. yang
  4. nak
  5. buat =)
cukup kan 5 orang?kekekekeblogger-emoticon.blogspot.com

thanks to miss rara,dah lama taw ai tak kena tag.dulu macam ade tapi tak sempat buat.sangat busy time tu even aku sendiri tak taw ape yang membuatkan aku busy (konon)



di kesempatan ini, aku juga nak ucapkan


SALAM MAAL HIJRAH


kepada semua.marilah kita bersama sama berhijrah ke arah kebaikan...



p/s: nanti rajin rajin la tag lagi lepas ni sebab macam best pulak buat(syok sendiri)hihi

3 comments:

gadisBunga™ said...

salam.

teknologi dicipta untuk memudahkan. oleh itu, gunakanlah mesin basuh. bijak.... :)

~M!sS rARa~ said...

haa bgus2..jawab pun. :)

fanafanny said...

gb - betul betul betul..buat ape cipta mesin basuh tp xgna kan?hehe..thanks for the comment btw..

miss rara - hehe..tetibe jadi bdk rajin..nnt tag lah lg ye.. =)