Monday, December 27, 2010

dah cuba untuk suka tapi masih tak suka

salam.

hari ini ke kelas dengan penuh semangat.sebab dapat bersuka ria dan merasai masakan rumah pada hujung minggu yang lepas.dan tercapai juga hajat nak makan ddeubokgi sebab memang dah plan nak makan ddeukbokgi setahun sekali je.hujung minggu pada kali ni tak seperti hujung minggu yang lepas lepas.alhamdulillah,thanks ye jibah sebab bawak aku sekali pergi rumah mak ndak.layanan yang diberi cukup mesra.ok,konon konon komen macam 1st time pergi sedangkan dah masuk 3 kali.dan 3 kali lah jugak rasa seronok bila ade dekat sana.terasa macam di rumah famili sendiri.

sampaikan aku pon terasa macam anak sedara dia jugak heheheheblogger-emoticon.blogspot.com

ni semua sebab frust tak boleh join famili day terjun kolam mandi manda beramai ramai.sedih sobsobsobcry

hujung minggu yang menyeronokkan akan menyebabkan semangat untuk ke kelas berkobar kobar.cewah.semangat punya pasal sanggup naik bas pukul 10pagi untuk ke kelas walaupun kelas pukul 10.30 pagi.

HAHA.konon macam awal je kan?sedangkan memang kena ambik bas pukul 10 sebab kalau tak kena jalan kaki.ok2,aku bukan nak cerita pasal ni,aku nak cerita pasal dalam kelas.


dulu dulu,bila intake dec masuk,aku macam terfikir lah jugak,kesian dekat diorang sebab kehadiran diorang kurang diterima.tapi lepas tu,aku fikir aku pun sebenarnya tak boleh jugak nak terima diorang.awal awal macam boleh tolerate lagi,tapi selepas tu,memang dah susah nak tolerate lagi.

bermula dengan masalah pasal jaga seat,then pasal tadi dalam kelas biochem.ape lah nasib hari ni kena duduk di antara budak budak intake dec ni.tak kisah sangat pasal tu asalkan view aku tak kena halang sudah lah kan,tapi bila bising bising masa lecturer tengah explain memang buat aku bengang.dengan mengajuk lagi.berborak borak macam dekat pasar malam.sungguh menguji kesabaran dan kefokusan.

lecturer bagi break sekejap,diorang siap play lagu dekat henfon.tolonglah,orang nak rest otak sekejap pun tak boleh.kalau kau bajet hebat sangat pon tolonglah respek orang lain.TOLONGLAH.nasib baik cik yes tak mengamuk je tadi sebab biasalah orang kurang sihat nih cepat sikit naik darah.aku yang sihat pon rasa menyampah kan.blogger-emoticon.blogspot.com

lagi satu bila lecturer nak sambung lagi even masa dah nak habis.kenapa nak bising bising?orang lain pon penat jugak tapi tak de lah exaggerate macam korang.kitorang lagi penat kot,ade yang kelas dari awal pagi lagi pon boleh bersabar je.irritation betul!


kelas ungs dengan bahasa melayu sangat best sebab tak de diorang.SANGAT BESAR PERBEZAANNYA bila diorang ade dan bila diorang tak de.

oh,aku sangat berharap tuan tuan dean dan seangkatan akan menukar fikiran mengubah fikiran menukarkan diorang agar diorang tidak sekelas lagi dengan kitorang.




p/s: serik walaupun baru sekali terduduk di kalangan diorang.

4 comments:

sri said...

harap2 doa ko dimakbulkan! T_T

fanafanny said...

sri - aku pon berharap begitu T_T

Nies Hanna said...

yes!!!
mintak2 semua doakan benda yang sama

a's said...

sangat setuju!!dah malas nk complain perangai diaorg ni.biasa la budak2 baru nak UP,nak cari BF dalam kelas kot