Sunday, September 19, 2010

TeRbaNg

salam. rasa bahagia bila melihat orang lain bahagia.ceyh,ayat!jiwangss pulak!bukan ai putus cinta okke tetibe berjiwang macam nih.(>_<)

tetibe aku teringat tagline nih.

now everyone can fly

korang mesti pernah dengar kan?tagline airasia.penerbangan murah ke semua destinasi.ceyh,sempat promot.


walaupun airasia tak de buat penerbangan dari kuantan ke bayan lepas T__T


tolonglah wujudkan flight kuantan-bayan lepas.please!!

sebab sume orang boleh terbang sekarang, maka dah ramai kawan2 yang selamat terbang ke luar negara untuk belajar. tahniah untuk diorang.hari raya ke 4 yang lepas, syud dengan hayat dah selamat fly ke uk. malam ni pon ade kawan2 yang nak fly ke india.agak terkilan sebab tak dapat nak hantar. nanti yang nak fly ke aussie dan newzea pulak akan menyusul. sedih. sedih sebab kena berpisah.susah nak jumpa lepas ni.

sedih jugak sebab bukan aku yang akan terbang ke luar.
nohappy

teringat dulu2 masa sekolah,impian nak belajar di luar negara tinggi melangit.tak terlintas langsung untuk belajar di dalam negara.cewah.

sampaikan nak cari husband pon nak cari omputeh.itu masa zaman tak matang.

pernah tanya mama

"mama,orang nak kawin dengan mike ker,arnold ke,ala..omputeh.."

"haisshhhh..jangan cakap macam tu.kawin la,dia tak bagi balik mesia baru taw.baru padan muka."

"hahaha..orang main2 lah..orang still pilih orang mesia.jangan risaulah."

bila teringat pasal ni,mesti tergelak besar punye..hohohohoho
blogger-emoticon.blogspot.com

masa mock interview pon,sume universiti yang disenaraikan,universiti luar negara.


bukan tak suka dengan ape yang ade sekarang,tapi entahlah.but still aku tak menyesal sebab tolak offer dulu.


aku still cuba untuk sukakan uia.still cuba nak adapt dengan environment uia.still cuba nak bergembira di uia.still cuba nak have fun learning in uia.
walaupun setiap kali balik umah,memang tak teringat langsung pasal uia.hahahavictoire

setiap kali itulah,mesti dapat news kawan2 yang nak fly.dapat rasa keseronokan belajar di luar dari foto2 yang di post dekat blog or fb.
ataupun bila tengok salam perantauan dalam newspaper.macam sweet sangat!

thanks untuk famili dan kawan2 yang always bagi support.aku taw korang penat dengar bila aku cerite pasal ni,but still korang dengar.thanks!


dah tak sabar nak habiskan degree cepat2 dengan cemerlang,gemilang dan terbilang, so that untuk master aku boleh sambung dekat luar.

maka,aku perlukan bakal suami yang memahami dan akan mengizinkan aku studi diluar or nak jugak sambung study dekat luar.haha.tetibe.
blogger-emoticon.blogspot.com



now everyone can fly
including me and you

and i will,one day
insya allah..

(ini bukan poem,okke..hahaha)


ya Allah,lindungilah kawan2 ku,semoga mereka selamat sampai
dan sentiasa berada dalam keadaan yang baik semasa di luar sana.
serta
permudahkanlah jalanku dan kawan2ku untuk mencapai cita2 kami..

Amin




wish ni untuk my besfren yang akan fly malam ni.a dentist-to-be.

congrats eika!semoga selamat sampai india!
doakan aku boleh fly jugak satu hari nanti.
forget me not okke!!sorry tak boleh nak hantar kat airport.
love you!take care!.kiss


p/s: insya allah entri pasal raya after ni =)


No comments: