Sunday, April 5, 2009

HePi BesDay to ME!!!

salam

5 april-dah genap lar umo ak-19!!!dah tua!!!aarrrggghhh!!! adakah betol diorang cakap "growing older makes u more mature"??is it true??ye ke??


aku rase lar kan,aku xjadik cam tu pon..xtaw lar kat mane salahnyer kan,ak snirik pon xdapat nak detect..rasenyer,cam budak2 lagik jer..i still hate those handbags and stillettos,still wear those flat n simple shoes and simple cartoon bags..nak kuar pon pakai simple2 jer..


and,besday tahun ni,agak hambar,kurang best..even ol my frens n family wish me hepi besay..entah.sangat lar lonely...memang lar sms n kol masuk xberhenti-henti,tapi aku still rase sumthing is missing..


bila pk yang assignment btq yang aku xfaham langsung kena buat ape,bertambah2 lar serabut kepala aku!!!a~dus!!

thanx to my dad,mum n sisters 4 de besday msgs n kols
thanx kat jibah 4 da luvly gift
n dayah 4 ur fav sneakers bar too!!
thanx 2 jihah 4 da orang utan besday msg
thanx to ol my frens yg send msg besday yg sgt buat aku terharu..(pika,fela,acicah,mija,syazila,dian,raidah n ramai lagik!!!)

n kat dian coz spend the nite with me,hantar emel kat haruma miura wish besday dy jugak!!!*besday kitorang same okiesss??jangan jeles yer!!!

okiesss,,aku balik dari bilik dian coz jibah kol,cakap ade benda yang sangat penting!!aku pon ngan terburu2 n tergopoh-gapah menuruni setiap anak tangga n sampai di depan bilik ngan tercungap2*efek tambahan di sini yer..ngee

bila bukak pintu,jeng jeng jeng!!!wani,mija,sanab,jibah,mek esah n aqilah menanti aku ngan senyuman n sebijik kek!!!

waaa...sangat terharu!!!memang aku ter"speechless" buat sementara waktu!!
xtaw nak describe feeling aku cene-gumbira,hepi,terharu,terkejut n macam2 lar!!

thanx to sanab 4 da cake yang sangat sedap,lagi sedap dari secret recipe!!*caye lar weyh..aku xtipu..serius!!

aku memang xakan lupa lar hari ni...


*bigbro!!!xwish kat fana pon...sedey nyer..

No comments: