Wednesday, April 29, 2009

~BaLik2!!!~

salam
esok pukul 12 noon merupakan detik yang sangat ditunggu2 oleh aku n jibah.nande??coz kitorang akan bertolak balik ke umah!!yay!!

lame oo xbalik..dah lar t cuti 2 minggu pon xbalik coz jadik committee taaruf.so cuti hari pekerja ni lar nak balik pon..

disebabkan terlau excited nak balik, kuiz comp tadi aku jawab entah ape2 lar..study topic tu..tapi entah ar..xmasuk dalam kepala otak ni..

MUET pon dah diambil ngan selamatnyer..satu2 nyer exam yang aku memang x ready langsung!!entah pape lar yang aku tulis dalam kertas tu..harap dapat elok lar..

sem ni merupakan sem yang relax tapi sangat bz!!pas abes muet,get ready untuk presentation btq plak.alhamdulillah,group aku dah selamat melalui saat2 getir tu..as the first group to present!!giler tensen!!

11 mei ni,exam speaking muet.aku seriusly lar kan memang xtaw langsung format dy cene..kitorang kat uia ni memang xdidedahkan langsung ngan muet ni..tup2,g buat exam jer!!

so,aku harap bole dapat band 4(at least).actually target band 5,tapi dah xsempat nak ready,aku rasa band 4 pon dah mencukupi..syukur2!!

sabtu ni,my dad gtaw ade family gathering.wah..best2!!tapi pak su xde..cam xbest plak..

yang pasti aku sangat xsabar menantikan hari esok!!

No comments: