Friday, June 10, 2011

comeback

salam.

hai! lama betul tak menaip kat sini. ok, biar aku berterus terang je lah, semangat nak rekod aktiviti sepanjang cuti panjang nih dah pupus dimamah anai-anai. paling aku terharu semangat tu tak nak datang balik dah.HAHA. tacing  T_T.

cuti sekolah ni aku busy menguruskan rumah eceh sebab bilangan penduduk bermastautin yang bertambah. bila masing masing dah balik asrama diorang, maka adalah sikit masa senggang nak merapu kat sini. habis baku ah tu guna perkataan senggang


so, aku decide aku nak update hari hari penting saje lah kot sekarang, sebab kalau hari tak penting benda yang sama je aku buat. dalam erti kata lain, macam aku kopi pes je entri before nih even aku taip lain setiap bijik perkataan tu tau!

lagipun, sekarang tengah seronok berho-ho-holiday, so aku akan update perkara perkara best je lah. misalnya, kejayaan membuat cupcakes yang laku seperti pisang goreng panas.EHEHEHE =D

till then, toodles!

No comments: