Friday, August 6, 2010

SpEsEL

salam. semalam dan hari ni sangat menyedihkan.tapi,walaupon sedih,kena jugak post entri baru ni.hari ni entri spesel punye.of koz spesel sebab orang itu pon sangat spesel.hanya mereka yang spesel je boleh wujud dalam entri ni.dan entri ni untuk mejelaskan kedudukan dan keadaan yang sebenar kepada orang itu.sapekah seseorang itu??blogger-emoticon.blogspot.com

meh aku bagitaw.beliau ialah..

someone yang baik
someone yang pandai
someone yang kelakar
someone yang boleh dibuat kawan baik
someone yang best!
someone yang bernama Nur Iffahmunirah Inani..

maka,dengan pernyataan di atas,dah terang lagi bersuluh sape "seseorang" tu.

hal ini berlaku dengan tidak sengaja.dan jugak tak expect akan menjadi sampai begini.hanya sebab satu kejadian yang boleh dianggap "bodoh" yang telah dibuat oleh orang lain,aku dan dia menjadi mangsa.

sedangkan yang sebenar2 nye,aku tak marahkan dia,aku tak tuduh ape2 pon,dan aku tak pernah fikir dia terlibat.

sebab aku taw dimana dia ketika itu.

tapi mungkin sebab terbawak2 perasaan marah setelah dikenakan,masa dia bercakap dengan aku,ekspresi yang dikeluarkan mungkin membuatkan dia fikir begitu.

oh,mungkin disitu salah aku.tapi,aku pon tak berniat begitu.semakin teruk setelah kejadian tag2 mengetag gambar didalam fesbuk.tapi,kalau bukan kerana komen dia yang menusuk bone marrow tu,aku takkan taw yang dia sebenarnye dah salah faham kat aku.

so,untuk iffah, tadi ekceli aku dah nak pergi jumpe ko,tapi ko balik,and ko mesti still tengah marah.aku nak bagi ko kool down dolu.kalau ko nak taw,aku dah karang surat dan nak bagi eskrem kat ko sebab aku takut bila aku nak cakap face to face dengan ko,ko tak nak.nanti lagi sedih.biarlah orang cakap kolot skalipon,tapi demi nak menjernihkan balik kita punye frenship,aku tak kesah.harap2 lepas ni frenship kita akan jadik macam biasa.dan ko pon akan still duduk sbelah aku dalam klas nanti..



to: nur iffahmunirah inani
ost : puddle of mud - blurry

  1. pasal semalam punye tag gambar.aku cun jugak,tapi ko lagi cun.aku tak tipu!
  2. sori kalau ko rase ape yang kitorang tag2 semalam untuk sakitkan hati ko.tapi,memang bukan!
  3. aku tak taw ape yang membuatkan ko marah sangat kat aku.mungkin sebab salah faham.mungkin ade benda yang aku tak sedar dah membuatkan ko marah kat aku.tapi,ko tak de buat pape yang membuatkan aku marah atau sakit hati.
  4. kalau pasal kes botol air semalam,aku dah kool.semalam sebab aku penat + p,emosi jadi tak stabil dan aku sememangnye sangat marah.tapi bukan dekat ko.waktu ko cakap dengan aku atas bas tu,suara aku macam garang,sebab terbawak2 dengan perasaan marah tu.
  5. tetibe teringat janji aku nak beli eskrem kat ko.aku nak bagi tadi.tapi tak best sebab ko dapat dalam situasi macam ni.tapi ko balik umah pulak.takpe,aku sanggup belikan eskrem banyak2,asalkan ko nak kawan dengan aku macam dulu.
  6. kalau ko ingat kitorang tag nama2 tu sebab nak revenge ke ape,bukan ye.tak terlintas pon.just nak hilangkan stress buat assignment ungs.dan kitorang memang nak remove.tetibe jer ko dah komen.dan komen itu menyedarkan aku yang sebenarnye ko marahkan aku.sori sangat2!!
  7. sori sebab ko fikir ayat aku kurang ajar.
  8. aku tak tuduh pape pon kat ko.aku memang sangat terkejut semalam lepas bace komen ko dan status ko kat fesbuk.
  9. sori sebab membuatkan ko terpaksa menghabiskan masa fikir benda2 camni.esok pulak kuiz MEGAT.
  10. paling penting,lepas ni harap2 ko nak lagi duduk sebelah aku,especially dalam kelas UNGS.




lepas ni,aku sangat berharap dah tak de lagi perkara macam ni.kalau ko nak aku delete entri ni lepas ko bace,bagitaw je ye!tapi,pastikan ko bace sampai abes.



saye sayang nur iffahmunirah inani bt. hassan
sebab dia best.blogger-emoticon.blogspot.com




lepas scholar dah masuk,aku akan blanje ko cornetto skali seminggu.ok??



p/s : dan untuk 2 orang tu,tolong la fikir balik ape yang anda dah buat.kita boleh je nak joking2,tapi tak boleh berlebihan.efek dari kejadian itu,orang lain jadi mangsa.tapi,aku dah malas nak fikir.benda remeh yang tak sepatutnye sorang remaja 20tahun amik peduli.banyak lagi benda kena pay attention,especially kuiz megat esok.aku tak mintak korang berdua datang mintak maaf or watsoever.aku dah maafkan korang.so,let's forgive and forget.kembalikan semula keriangan zaman dolu.

No comments: